Prowadząc firmę, niezwykle istotnym czynnikiem warunkującym jej rozpoznawalność oraz budującym markę jest marketing. W czasach, gdy ogromnie przeważająca część Polaków korzysta z Internetu, znaczna część działań marketingowych odbywa się właśnie wirtualnie i ma to wiele zalet; dzięki temu z dużym prawdopodobieństwem Twoja działalność będzie znana przez szersze grono. Jednakże, aby mogło to tego dojść, marketing musi być skuteczny. 

Projektowanie stron Internetowych

Odbiorca formułuje pierwsze wrażenie w bardzo szybkim tempie, mówi się, że najdłużej zajmuje mu to 11 sekund. W kontekście strony Internetowej ma to miejsce o wiele szybciej. Wyobraź sobie, wchodzisz na stronę, która jest nieintuicyjna, trudno na niej odnaleźć informację, której poszukujesz i sprawia wrażenie chaotycznej, chociażby pod względem kolorystycznym. Szybko więc dojdziesz do wniosku, że szybko na tę stronę nie wrócisz. To dość skrajny przykład, ale działa to w dwie strony: teraz pomyśl, że wchodzisz na stronę, która jest minimalistyczna, ale ma wszystko, czego jej potrzeba, jest spójna i treściwa. Myślisz sobie: „profesjonalizm” – i to jest słowo klucz. Właściwie zaprojektowana strona wzbudza większe zaufanie i mówi wiele na temat firmy: jesteśmy profesjonalni, więc dbamy o odbiorcę, jego wygodę i wrażenie, jakie na nim robimy.

Projektowanie stron internetowych jest o tyle istotne, że sprowadza się nie tylko do tego, jak odbierze je potencjalny klient, ale również do tego, jak długo na nich pozostanie. Niezachęcająca strona nie zatrzyma odbiorcy na dłuższy czas.

Konstrukcja strony winna być logiczna, spójna i zachęcająca wizualnie. Dobre wrażenie zostaje z klientem na dłużej i podświadomie kojarzy Twoją firmę z profesjonalnością.

Pozycjonowanie stron

Aby odbiorca mógł wejść na stronę – jeśli nie jest mu znana wcześniej – musi ją ujrzeć w wynikach pokazujących się po wpisaniu frazy w przeglądarkę. Dba się przecież nie tylko o stałych klientów, ale również o to, aby nowi się pojawiali i tutaj znaczenie ma dobre pozycjonowanie www, czyli SEO (ang. Search Engine Optimization). Jeśli zależy Ci na tym, aby Twoja strona była rozchwytywana, pozycjonowanie stron powinno być Twoim priorytetem. Dzięki SEO Twoja strona jest uznawana przez Google za wartościową i pnie się w górę wyników wyszukiwania, bez konieczności jej płatnego promowania.

Pozycjonowanie stron łączy się z ich projektowaniem – właściwa struktura strony czy to, jak bardzo użyteczna dla odbiorcy jest ma niebotyczne znaczenie dla tego, jak wysoko jest strona na tle innych pozycji dla wyszukania frazy.

Projekty graficzne

Kolejnym aspektem silnie wpływającym na odbiór Twojej firmy są projekty graficzne takie, jak na przykład logo. Ważne jest dlatego, że bezpośrednio mówi o tym, jak Twoja firma zostanie zapamiętana i z czym będzie kojarzona. Idąc za przykładem, dobre logo oddaje charakter firmy, stanowi jej pewnego rodzaju wizytówkę oraz zapada klientowi w pamięć, a więc staje się swojego rodzaju „nośnikiem” jego uczuć względem marki czy wiedzy na jej temat.

Logiem powinna zając się profesjonalna firma graficzna. jednakże logo nie jest jedynym projektem graficznym istotnym dla Twojej firmy. Spójrz chociażby na bannery, skutecznie wykonane pomogą stać się jej bardziej zauważalną, co obecnie jest na wagę złota.

Jak agencja marketingowa może pomóc odnieść sukces Twojej firmie?

Agencja marketingowa pomoże Ci wybrać odpowiednią strategię marketingową, dobraną na miarę Twoich potrzeb, posługując się przeznaczonymi do tego narzędziami. To, w jaki sposób firma prezentuje się online ma niebywały wpływ na jej wizerunek, a agencja marketingowa sprawi, że ta prezencja będzie najlepszą z możliwych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj