czwartek, 21 listopada, 2024
monitoring marki

Jak najskuteczniej chronić własną markę?

0
Prowadzenie sklepu w tradycyjnej, stacjonarnej formie, a wejście w branżę e-commerce, to dwa zupełnie inne doświadczenia. W gruncie rzeczy niewiele firm jest w stanie skutecznie dominować rynek w dzisiejszych czasach, jeśli przynajmniej częściowo nie...

Jaki system ERP dla małej firmy lub startupu?

0
Zaledwie 21% małych firm w Polsce, zatrudniających poniżej 50 pracowników, wdrożyło u siebie system ERP. Z jakiegoś powodu rozwiązanie to uważane jest często za zbyt drogie dla małej firmy lub startupu. Firmy uważają też,...

Samoobsługowe narzędzia Business Intelligence – dlaczego warto je wdrożyć?

0
Według serwisu Statista do 2025 roku na świecie ma być łącznie 75 mld urządzeń IoT podłączonych do internetu, a wszystkie urządzenia każdego dnia mają generować ponad 5 kwintylionów danych. Przyrost danych jest też wyzwaniem w biznesie, a Business Intelligence (BI) to coraz popularniejszy termin...

Jak budować zaufanie marki?

0
W dobie Internetu o wiele łatwiej jest wypromować swoją firmę, by zaistnieć w świadomości klientów. Sieć jest podstawowym narzędziem, docierając do milionów użytkowników na całym świecie. Konkurencja w wirtualnej przestrzeni jest coraz większa, dlatego...
sortownia paczek

Geis – jak zamawiać kuriera i śledzić paczkę?

0
Geis to jedna z firm kurierskich, która obecnie działa w ramach zdobycia coraz większego zainteresowania wśród potencjalnych odbiorców. Sprawdź krótką historię tego przewoźnika oraz dowiedz się jak w Geis można nadać paczkę i śledzić...

Programista prestashop i wordpress – strony internetowe zwiększające popularność firmy

0
Powszechny dostęp do internetu sprawia, że coraz więcej firm decyduje się na posiadanie własnej strony internetowej. Założenie witryny wymaga jednak specjalistycznej wiedzy, która jest niezbędna w celu zaprojektowania bezpiecznego miejsca w sieci. Programista wordpress...

Do czego służą namioty reklamowe?

0
Jeżeli pracujesz w mniejszym albo większym biznesie i czasami chcesz się zaprezentować publicznie, to stajesz na głowie, aby zrobić to jak najlepiej. Nie zawsze jednak pamiętamy o tym, że są rozwiązania doskonale sprawdzone, które...

Na czym polega outsourcing sprzedaży?

0
Outsourcing to inaczej korzystanie z usług podwykonawców. Firma przekazuje część swoich zadań innym podmiotom, a rozwiązanie to coraz częściej pojawia się w biznesie, czego przykładem jest outsourcing sprzedaży. Jak to wygląda w praktyce? Czym jest...

Badanie due diligence – kiedy należy je przeprowadzić?

0
Firmy outsourcingowe oferują swoim klientom wsparcie w różnorodnych sektorach. Przedsiębiorcy mogą więc zlecić zewnętrzną obsługę konkretnego działu lub skorzystać z pomocy o charakterze audytowym. Profesjonalna analiza pozwala ocenić szansę na zawarcie korzystnego porozumienia z...

Ocena ryzyka zawodowego – kolejne ułatwienia dla pracodawców

0
W świetle obowiązujących w tym momencie w Polsce przepisów każdy pracodawca jest zobowiązany do przeprowadzenia oceny i dokładnego udokumentowania ryzyka zawodowego występującego w jego firmie, dla każdego stanowiska pracy. Brak takiej dokumentacji w razie...