czwartek, 21 listopada, 2024

Jak skutecznie zwiększyć konwersję w e-commerce?

0
Problem rentowności sprzedaży spędza sen z powiek nie tylko właścicielom sklepów stacjonarnych, ale też tym funkcjonującym w branży e-commerce. Zastanawiasz się, jak zwiększyć konwersję w swoim sklepie internetowym? Poniżej kilka konkretnych porad! Zacznijmy od podstaw...

Shopify Plus – zaawansowana platforma e-commerce dla enterprise w Polsce

0
W obliczu szybko rozwijającego się rynku e-commerce, polskie przedsiębiorstwa coraz częściej zwracają się ku zaawansowanym platformom takim jak Shopify Plus, które oferują nie tylko standardowe funkcjonalności, ale także te niezbędne dla szybko rozwijających się...

Programista prestashop i wordpress – strony internetowe zwiększające popularność firmy

0
Powszechny dostęp do internetu sprawia, że coraz więcej firm decyduje się na posiadanie własnej strony internetowej. Założenie witryny wymaga jednak specjalistycznej wiedzy, która jest niezbędna w celu zaprojektowania bezpiecznego miejsca w sieci. Programista wordpress...

Rozbudowa sklepu internetowego – co warto wiedzieć w tym temacie?

0
Sprzedaż internetowa jest w dzisiejszych czasach czymś zupełnie normalnym i niewzbudzającym szczególnego zdziwienia. Ostatnie lata pokazały, iż taka forma handlu może w niedalekiej przyszłości całkowicie wyprzeć formę stacjonarną, a to ze względu na wiele...

Jak wysłać paczkę do Finlandii?

0
Finlandia to kraj położony w północnej Europie, który graniczy z Rosją, Szwecją oraz z Norwegią. Jest to popularny kierunek wysyłek paczek z Polski, między innymi ze względu na bliskie położenie geograficzne oraz dużą Polonię...

Swiftrecs.com – Nowa era inteligentnych rekomendacji zakupowych

0
W dynamicznie rozwijającym się świecie e-commerce, Swiftrecs.com wyrasta jako przełomowa platforma, która odmienia tradycyjne podejście do zakupów online. Z zaawansowanym wykorzystaniem big data, Swiftrecs.com prezentuje nową jakość w rekomendowaniu produktów, opierając się na solidnych...

Korzyści automatyzacji e-commerce

0
Wraz z rozwojem Twojego biznesu e-commerce wszystko staje się coraz bardziej wymagające. Te procesy i systemy, które zawsze działały dla Ciebie w przeszłości? Teraz mogą nie być tak wydajne. Twoje zespoły mogą wykonywać zbędne...
pozycjonowanie woocommerce

WooCommerce – jak pozycjonować sklep w ramach tej platformy sprzedażowej?

0
WooCommerce to bardzo popularna i chętnie wykorzystywana w działaniach sprzedażowych platforma-commerce. Żeby jednak “wycisnąć” z niej najwięcej, a tym samym zmaksymalizować ilość transakcji, powinniśmy wiedzieć, jak ją skutecznie pozycjonować, aby nasz sklep był widoczny...

Jakie narzędzia mogą nam pomóc w obsłudze klientów e-commerce?

0
Prowadzenie działalności online jest dziś nie lada wyzwaniem. Z jednej strony Internet daje nam mnóstwo możliwości, z drugiej strony nie jest proste skorzystanie z nich w efektywny sposób, który będzie korzystny dla naszej firmy....

Dynamic pricing – czy potrzebujesz go w swoim e-sklepie?

0
Dynamic pricing to popularna w e-commerce strategia cenowa, która polega na ustalaniu elastycznych, dopasowanych do działań rynku stawek na poszczególnych produktach. Dynamiczne ustalanie cen ma na celu optymalizację pracy sprzedawcy poprzez (automatyczne) dostosowanie cen...