Prowadzenie fanpage na Facebooku – co musisz wiedzieć?
Ilu z nas tak naprawdę wie jak prowadzić fanpage na Facebooku? Zadanie teoretycznie jest proste. Założenie profilu, publikowanie treści mających na celu przyciągnięcie nowych użytkowników i gotowe. Wydawać by się mogło, że nie ma...
Jak skutecznie prowadzić fanpage na Facebooku?
W jaki sposób prowadzić fanpage na Facebooku? Może to się wydawać bardzo proste w teorii: wystarczy założyć nowy profil i powiązać go z naszym kontem głównym, a potem publikować treści, których głównym celem będzie...
Jak założyć fanpage na Facebooku?
Fanpage na Facebooku to oficjalna strona przeznaczona specjalnie dla fanów firmy, organizacji, celebryty lub innego podmiotu. Istnieją dwa rodzaje takiej strony: publiczna i prywatna. Te pierwsze mogą zostać polubione przez każdego użytkownika portalu, niezależnie...
Jak zaistnieć na Instagramie? Mamy na to sposób!
Każdy szanujący się przedsiębiorca oraz specjalista od marketingu doskonale zdają sobie sprawę z faktu, że współcześnie kluczem do sukcesu jest prezentowanie usług i towarów z twojego asortymentu w Internecie. To właśnie za pośrednictwem tego...
Jak najskuteczniej chronić własną markę?
Prowadzenie sklepu w tradycyjnej, stacjonarnej formie, a wejście w branżę e-commerce, to dwa zupełnie inne doświadczenia. W gruncie rzeczy niewiele firm jest w stanie skutecznie dominować rynek w dzisiejszych czasach, jeśli przynajmniej częściowo nie...
Na czym polegają kampanie email?
Różne narzędzia marketingu internetowego potrzebne są do tego, aby docierać do nowych odbiorców, oferując im swoje produkty lub usługi. To ważne, by dobrać narzędzia, które są rzeczywiście skuteczne i generują duży ruch na stronie...
Jak wypromować swój produkt?
Niektórzy uważają, że dobry produkt obroni się sam. Choć jakość faktycznie jest kluczowa, przetestują ją dopiero osoby, które zdecydują się na nabycie danego towaru. Aby tak się stało, należy je zachęcić do zakupów. Istotne...
Czy warto zdecydować się na pozycjonowanie strony www?
Nie da się ukryć, że powiedzenie: "w Internecie nie trzeba tylko być, a trzeba w nim zaistnieć", obecnie jest jak najbardziej aktualne. W dobie postępującej cyfryzacji i nowych możliwości, wiele przedsiębiorstw zdecydowało się na...
Branding, czyli jak zbudować solidną i konkurencyjną markę?
Branding to pojęcie, z którym zaznajomić się powinien każdy właściciel współczesnego biznesu. Określa ono budowanie świadomości marki, które jest realizowane przy użyciu różnych narzędzi i metod z zakresu zarządzania i marketingu. Branding to jednak...
Jak prowadzić social media?
Kto nie ma profilu na Facebooku, ręka do góry. Tak myśleliśmy – kiedyś był to las rąk, teraz tylko jakieś pojedyncze rączki gdzieś z tyłu. I dobrze, bo przecież social media właśnie po to...