Materiały POS – przykłady, zalety, wady
Materiały POS (point of sale) to pojęcie marketingowe, określające wszelkiego typu elementy reklamowe skierowane bezpośrednio do klienta detalicznego umieszczane w miejscu sprzedaży lub w pobliżu. Ten typ promocji jest odmianą strategii BTL (below the...
Czym jest masowa wysyłka SMS i kiedy może się przydać?
Z masowej wysyłki SMS najczęściej korzystają przedsiębiorcy, którzy chcą nawiązać kontakt z klientem. Na przykład przekazać informację o promocji, zmianach zachodzących w działaniu firmy, czy na przykład nowym produkcie, lub usłudze.
Jednak to nie jedyne...
Pozycjonowanie stron – na czym to polega?
Zastanawiasz się, na czym tak naprawdę polega pozycjonowanie stron www w wyszukiwarce google? Niemal wszyscy użytkownicy sieci wyszukują informacje, korzystając przy tym z wyszukiwarek internetowych. Jeśli zależy ci na tym, by znaleźli się na...
Jak zwiększyć konwersję poprzez UX?
Nie wystarczy, że Twoja strona będzie dobra wizualnie. Aby przebić się przez konkurencję musisz zadbać o jej efektywność pod względem użytkownika (UX). Dobra jakoś UX może znacząco wpłynąć na konwersję strony internetowej. Znasz korzyści...
Jak zoptymalizować blog pod kątem SEO i dlaczego powinieneś to zrobić?
Optymalizacja strony internetowej oraz wszystkich zamieszczanych w jej obrębie treści pod kątem SEO to niezwykle ważny element marketingu internetowego. Działania pozycjonerskie pomogą Ci dotrzeć do znacznie większej liczby Klientów, a co za tym idzie...
Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej?
Wszyscy mówią Ci o tym, jak ważną rolę w budowaniu wizerunku marki i pozyskiwaniu odbiorców, odgrywa proces SEO, jakim jest pozycjonowanie strony www? Jednocześnie nie bardzo rozumiesz, na czym on polega i masz wyłącznie...
Jak prowadzić social media?
Kto nie ma profilu na Facebooku, ręka do góry. Tak myśleliśmy – kiedyś był to las rąk, teraz tylko jakieś pojedyncze rączki gdzieś z tyłu. I dobrze, bo przecież social media właśnie po to...
Kampanie marketingowe offline – Dlaczego warto się na nie zdecydować?
Reklama offline jest prezentowana na zewnątrz, w formie drukowanej. Ma za zadanie zwrócić uwagę przechodniów oraz kierowców i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Skierowana przede wszystkim do tych osób, które nie lubią oglądać reklam...
Naklejki to wyjątkowa forma reklamy
Jeżeli planujesz skutecznie i innowacyjne zareklamować swoją firmę w najbliższym otoczeniu, koniecznie wybierz naklejki jako skuteczną i wyjątkową forę reklamy, która dodatkowo nie obciąży budżetu twojej firmy.
Mimo, że naklejki nie mają zbyt dużego formatu,...
Profesjonalny monitoring pozycji fraz kluczowych dla stron www
Walka o pierwsze miejsca w wynikach wyszukiwania Google jest zacięta. Nic więc dziwnego, że monitoring pozycji fraz kluczowych jest nieodzownym elementem strategii marketingowej każdej strony internetowej. Pozycjonowanie strony nie jest już tylko sztuką, ale...