czwartek, 21 listopada, 2024

Kampanie marketingowe offline – Dlaczego warto się na nie zdecydować?

0
Reklama offline jest prezentowana na zewnątrz, w formie drukowanej. Ma za zadanie zwrócić uwagę przechodniów oraz kierowców i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Skierowana przede wszystkim do tych osób, które nie lubią oglądać reklam...

Personalizacja opakowań jako klucz do sukcesu Twojej marki

0
W dzisiejszym świecie, w którym konkurencja na rynku jest coraz większa, sposób, w jaki prezentujemy swoje produkty, ma ogromne znaczenie. Pudełko z nadrukiem to nie tylko sposób na ochronę towaru, ale także skuteczne narzędzie...

Jak zwiększyć konwersję poprzez UX?

0
Nie wystarczy, że Twoja strona będzie dobra wizualnie. Aby przebić się przez konkurencję musisz zadbać o jej efektywność pod względem użytkownika (UX). Dobra jakoś UX może znacząco wpłynąć na konwersję strony internetowej. Znasz korzyści...

Na czym polega technologia real time bidding?

0
Efektywność promocji zależy od dopasowania działań do oczekiwań i zapotrzebowania grupy docelowej. Nowoczesne technologie umożliwiają jednak dostosowanie formy i contentu do klientów zainteresowanych konkretną ofertą. Warto wiedzieć, jak wykorzystywać w tego typu procesach RTB. Założenia Real-Time...
jak usunąć grupę na fb

Jak usunąć grupę na Facebooku

0
Czy nadszedł czas, żeby usunąć swoją grupę na Facebooku? Grupy mogą być cennym atutem w marketingu Twojej firmy, ale nie zawsze działają tak, jak zaplanowałeś. Jeśli masz dużą liczbę członków, może to być niezwykle czasochłonne....

Czym kierować się przy wyborze agencji marketingowej – 5 wskazówek, które mogą mieć wpływ...

0
Wybór odpowiedniej agencji marketingowej to decyzja, która może znacząco wpłynąć na sukces Twojej kampanii. Na rynku konkurencja jest ogromna, a technologie rozwijają się w zawrotnym tempie. Odpowiednie wsparcie marketingowe staje się w takim przypadku...

Jak prowadzić social media?

0
Kto nie ma profilu na Facebooku, ręka do góry. Tak myśleliśmy – kiedyś był to las rąk, teraz tylko jakieś pojedyncze rączki gdzieś z tyłu. I dobrze, bo przecież social media właśnie po to...
materiały POS

Materiały POS – przykłady, zalety, wady

0
Materiały POS (point of sale) to pojęcie marketingowe, określające wszelkiego typu elementy reklamowe skierowane bezpośrednio do klienta detalicznego umieszczane w miejscu sprzedaży lub w pobliżu. Ten typ promocji jest odmianą strategii BTL (below the...

Witacze w marketingu miejskim: 7 kreatywnych pomysłów na promocję miasta

0
Witacze to elementy reklamowe, które stały się istotnym narzędziem w marketingu miejskim. Dzięki nim miasta mogą tworzyć przyjazne, atrakcyjne wizerunki, które zapadają w pamięć zarówno mieszkańcom, jak i turystom. Witacze, czyli instalacje witające, są...

Proste i skuteczne gadżety reklamowe

0
Efektywny marketing to jedno z największych wyzwań, jakie stoją przed przedsiębiorcami. Dotarcie do klientów ze swoją ofertą i zdobycie ich zaufania nie jest łatwe w dobie tak licznej konkurencji i nasycenia rynku. Wiele osób...