czwartek, 21 listopada, 2024
jak utrzymać klienta

3 sposoby na utrzymanie klienta

0
Prowadzenie własnego biznesu wymaga kreatywności i otwartości na potrzeby Klienta, ponieważ bez niego żadna firma świadcząca różnego rodzaju usługi, nie miała by racji bytu. W początkowej fazie dużą uwagę przykłada się do odpowiedniej reklamy...
Inbound Marketing

Na czym polega inbound marketing?

0
Inbound marketing czyli marketing przychodzący jest to strategia marketingowa, która stroni od agresywnych form reklamy. Podstawowym założeniem inbound marketingu jest wykonywanie takich działań, które przyczynią się do tego, że potencjalny klient sam trafi na...
materiały POS

Materiały POS – przykłady, zalety, wady

0
Materiały POS (point of sale) to pojęcie marketingowe, określające wszelkiego typu elementy reklamowe skierowane bezpośrednio do klienta detalicznego umieszczane w miejscu sprzedaży lub w pobliżu. Ten typ promocji jest odmianą strategii BTL (below the...

Nowoczesny marketing nie musi być trudny

0
Marketing w epoce cyfrowej może wydawać się dość trudny do ogarnięcia myślami. Istnieje cała ta nowa technologia, aby nie tylko spróbować i zrozumieć, ale także zastosować ją do celów konkretnej strategii, nad którą pracujesz...