Wybierając miejsce na swoje biuro, warto przeanalizować wiele czynników. Oczywiście należy zwrócić uwagę na jego stan oraz rozmiar, ale mimo to za najważniejsze przyjmuje się lokalizację oraz cenę. Te dwie kwestie będą wręcz kluczowe podczas wyboru idealnego miejsca dla siebie i swoich pracowników. Z racji swojego usytuowania coraz chętnie wybierane są dzielnice znajdujące się blisko centrum stolicy. To właśnie w nich jest sporo różnych firm, z którymi można się wówczas wygodnie spotkać. Jednak samo centrum miasta to także korki. Warto mieć to na uwadze, dlatego coraz większym uznaniem cieszą się biura na Targówku. Ta dzielnica znajduje się bowiem zaledwie 15 minut od centrum, a dojazd do niej jest zdecydowanie lepszy. Koncentracja placówek biznesu przyciąga coraz więcej osób właśnie w te rejony. Również z tego względu, że w ich sąsiedztwie znajduje się druga linia metra, a także coraz więcej nowoczesnych wieżowców i bloków.
Centrum stolicy – idealne miejsce na biuro?
Tak jak wspomnieliśmy nie każdy przedsiębiorca, będzie chciał umieścić swoje biuro w ścisłym centrum miasta. Oczywiście główną kwestią są finanse, ale także możliwości dojazdu, korki oraz brak miejsc postojowych, zwłaszcza tych bezpłatnych. Zwłaszcza że w innych dzielnicach Warszawy również znaleźć można ciekawe propozycje lokalowe. Wynajem biura na Warszawskiej Pradze to także świetna propozycja. Lokalizacja jest równie atrakcyjna, a do tego znów w naszym sąsiedztwie znajduje się nitka drugiej linii metra. Co oczywiście daje ogromne możliwości w kwestii transportu. W ciągu paru chwil, bez konieczności stania w korkach możesz znaleźć się na drugim końcu Warszawy. Na terenie dzielnicy Praga znajdziesz także wiele restauracji, w których możesz zjeść pyszny posiłek, a także miejsc, w których możesz wziąć rower i właśnie w ten sposób wrócić do domu. Te części miasta również warto rozważyć w swoim rozrachunku. Możesz dzięki temu w niższej cenie skorzystać z nowoczesnej powierzchni biurowej bez korków i problemów z zaparkowaniem.
W jakich dzielnicach Warszawy warto wynająć biuro?
Poszukując miejsca, w którym znajdzie się siedziba Twojej firmy, zwróć uwagę, czy na terenie dzielnicy znajduje się wiele punktów gastronomicznych. To one pozwolą Ci na spożywanie zdrowych posiłków, a także na organizowanie spotkań z klientami. Przyda się także sąsiedztwo terenów zielonych, które sprawi, że po wyjściu z pracy będziesz mógł miło spędzić czas. Warto zatem zawrócić uwagę na biura do wynajęcia Wawer, które, mimo że położone jest prawie na obrzeżach, znajduje się w miłym otoczeniu przyrody. Nie jest to może jeszcze typowa dzielnica biznesu, jednak predysponuje właśnie do takiego statusu. Warto jednak spojrzeć na nią przychylnym okiem. Mimo tego, że Centrum to dzielnica Warszawy, która jest najchętniej wybierana przez duże korporacje, mniejsze firmy stawiają na mniej oblegane kierunki. Dlatego można spotkać nowoczesne przestrzenie biurowe w zachodniej części dzielnicy Mokotów, a także północnej części dzielnicy Praga. Parki biurowe coraz bardziej się rozrastają. Jednym z przykładów jest Wola, w której sąsiedztwie znajduje się Muzeum Powstania Warszawskiego. To tam niegdyś nie było praktycznie nic, jedynie stare kamienice. Sprawa zaczęła się dynamicznie zmieniać jakiś 10 lat temu i obecnie uważana za jedną z najbardziej pożądanych lokalizacji biurowych w Warszawie. Warto także wspomnieć, ze również w Gdańsku rynek nieruchomości biurowych bardzo preżnie się rozwija. Kompleks Olivia Business Centre to niezła gratka. Ciekawy wygląd oraz sąsiedztwo różnych punktów usługowych skutecznie rozwija dzielnicę biznesową głównie wśród mniejszych przedsiębiorców. W nowoczesnych biurowcach standardem jest ciekawy wygląd i funkcjonalna przestrzeń.