Nowoczesne rozwiązania wdrażane w firmach to nie tylko najnowsze sprzęty i nowoczesny model pracy. To także – a może wręcz przede wszystkim – rozbudowane systemy, dzięki którym praca staje się nie tylko wygodniejsza, ale również wydajniejsza. Dopiero połączenie wszystkich tych elementów może przynieść spektakularne efekty. Warto jednak zwrócić uwagę na to, że o ile nowoczesny system do kompleksowej obsługi klienta może obejść się bez pozostałych czynników, o tyle nie działa to w drugą stronę!

Wielu klientów to duże wyzwanie? Nie musi tak być!

Im większe zainteresowanie usługami czy produktami firmy, tym lepiej – to naturalne, bo przecież chodzi właśnie o to, by zdobywać nowych klientów i utrzymywać ich. Czasem jednak zdarzają się sytuacje, w których zainteresowanie klientów przekracza najśmielsze oczekiwania. Zamiast radości, przynosi to jednak zakłopotanie: bo sprawna obsługa wszystkich zainteresowanych może okazać się utrudniona. To rodzi z kolei wizję tego, że niewydajna komunikacja przyniesie więcej szkód, niż pożytku – bo początkowe spore zainteresowanie może się przez to przerodzić w niechęć do firmy.

Rynek jest bezlitosny. Co prawda jeśli od razu firma zrobi dobre wrażenie, to późniejsze ewentualne niedoskonałości w jej funkcjonowaniu nie są aż tak istotne – klient to wybaczy. Gorzej jednak, jeśli współpraca zaczyna się od złego wrażenia: to jest już niemożliwe do odrobienia, a skorzysta na tym wyłącznie konkurencja.

Podstawą funkcjonowania każdej firmy, niezależnie od jej wielkości i branży, w której funkcjonuje, jest więc doskonały kontakt z klientem. Co oznacza to w praktyce?

Oprogramowanie Contact Center to przyszłość Twojej firmy!

Jednym z najczęstszych problemów w komunikacji z klientami jest to, że nie mogą dodzwonić się do firmy. Długa kolejka oczekujących połączeń, zajęta linia, albo niedostępny numer – o ile zdarzy się to sporadycznie, to jest do wybaczenia przez klientów, jednak jeśli z takimi sytuacjami spotykają się częściej, jest to podstawa do wyrobienia sobie negatywnej opinii o firmie. Naturalnie nie wynika to ze złośliwości czy niekompetencji pracowników obsługujących linie przychodzące czy skrzynki mailowe lub czaty, jednak niestety nie ma to większego znaczenia. Fakt jest faktem – kontakt z firmą jest utrudniony.

Można to jednak szybko i sprawnie rozwiązać, wdrażając aplikację contact center (zobacz więcej na ten temat tutaj: https://systell.pl/system-contact-center/). To nowoczesne, wydajne i intuicyjne oprogramowanie, które rozwiąże najczęstsze problemy ze zdalną komunikacją.

Dzięki niemu:

  • cała komunikacja biznesowa i wewnętrzna będzie przechowywana w jednym systemie;
  • będziesz mieć bieżącą kontrolę nad połączeniami przychodzącymi, nieodebranymi czy oczekującymi;
  • łatwo sprawdzisz, który konsultant zamknął najwięcej spraw;
  • konwersja na obecnych klientach wzrośnie praktycznie dwukrotnie od razu po wdrożeniu systemu!

Przetestuj bezpłatną wersję demo i przekonaj się osobiście o tym, dlaczego tak wiele firm zdecydowało się na wdrożenie tego rozwiązania już na stałe.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj