Platforma Shopify cieszy się coraz większą popularnością. Korzystają z niej nie tylko niewielkie firmy zajmujące się wirtualną sprzedażą, ale także prawdziwi giganci z branży e-commerce, tacy jak: Netflix, Hasbro czy Gymshark. Shopify charakteryzuje się intuicyjnym interfejsem i wieloma usprawnieniami, które sprawiają, że sklep internetowy jest bardziej efektywny. Dowiedz się, o jakich wdrożeniach warto pamiętać podczas migracji na tę platformę. 

Prawidłowo zintegrowany sklep internetowy z narzędziami marketingowymi i ERP pozwala na sprawniejsze zarządzenie sprzedażą, obsługą klienta, promocją i stanami magazynowymi. To wszystko znajdziesz w platformie Shopify. Sprawdź, na jakie aspekty warto zwrócić uwagę przy przenoszeniu sklepu online.

Migracja na platformę Shopify — dlaczego warto?

Zastanawiasz się, dlaczego jedną z najpopularniejszych platform e-commerce jest Shopify? Oto kilka powodów, które sprawiają, że nawet giganci korzystają z niej:

  • łatwość obsługi

Shopify oferuje swoim użytkownikom intuicyjny panel administracyjny. Dzięki temu narzędziu wstępna konfiguracja sklepu nie sprawia trudności nawet osobom, które niewiele mają wspólnego z nowoczesnymi technologiami. Przyjazny interface to ogromny atut tej platformy, który pozwoli na stworzenia własnego miejsca e-commerce w zaledwie kilka godzin.

  • integracja z polskimi systemami płatności

Shopify pozwala na integrację z polskimi systemami płatności, dzięki czemu łatwo dopasować metodę zapłaty do indywidualnych potrzeb klientów. W efekcie jest większa szansa, że potencjalny konsument zainteresowany ofertą sfinalizuje zakupy w Twoim sklepie internetowym.

  • wsparcie techniczne

To, co odróżnia inne platformy e-commerce od Shopify to poziom obsługi użytkownika. Rozwiązania open source dostępne na rynku nie zapewniają wsparcia technicznego. Natomiast użytkownik Shopify otrzyma pomoc podczas konfiguracji sklepu i wdrożeń, na każdym etapie projektu.

  • gotowe szablony graficzne

Kolejnym atutem rozwijania sklepu na Shopify jest możliwość skorzystania z gotowych szablonów graficznych, które platforma weryfikuje dla bezpieczeństwa użytkownika. Dzięki czemu prowadzenie sprzedaży internetowej jest łatwiejsze.

To tylko kilka powodów, dla których warto przenieść swój sklep internetowy na Shopify.

Wdrożenie sklepu Shopify — jakie elementy mają znaczenie?

Wdrożenie sklepu Shopify jest niezwykle korzystne, zanim jednak zdecydujesz się na migrację, zadbaj o kilka elementów. Warto w tym celu skorzystać ze wsparcia profesjonalistów, którzy zapewnią:

  • stworzenie analizy przedmigracyjnej,
  • założenie sklepu o odpowiedniej strukturze,
  • wdrożenie UX/UI,
  • skopiowanie danych i contentu, które istniały w dotychczasowo wykorzystywanym sklepie internetowym,
  • integrację z systemami płatności, narzędziami marketingowymi i zaawansowanymi funkcjami,
  • sprawne uruchomienie sklepu online.

Wdrożenie sklepu Shopify przebiegnie łatwiej, jeśli zapamiętasz o tych elementach.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj